Детский сад №179 «Зернышко»

4083 просмотров

(032) 222-37-97

Город Львов
Адрес ул. Чукарина, 16
Телефон (032) 222-37-97
Рейтинг 3.33 согласно 480 95 оценкам
Отзывов 95
Воспитатели / Учителя 3.28
Состояние комнат / классов 3.39
Руководство 3.38
Питание 3.31
Отсутствие коррупции 3.28
× Спасибо Ваше мнение учтено
Детский сад №179 «Зернышко»
Львов ул. Чукарина, 16
(032) 222-37-97

К сожалению у нас нет фотографий. Но вы можете это изменить :)



Отзывы

Не допускаются угрозы, оскорбления, а также ссылки на другие ресурсы.

от имени
Используйте кнопки социальных сетей для того, чтобы не вводить имя. Комментарии от авторизированных пользователей более заметны и имеют выше рейтинг.
лесюня
1
# 28 окт, 2013 года в 20:03
Моя дитина відвідувала цей ДНЗ з 2-х років. Я дуже вдячна за турботу нянечок і вихователів (Людмила Петрівна, Ярина Йосипівна, Іванна Михайлівна та УСІХ справді кваліфікованих працівників). Дякуємо за розуміння та Вашу любов. А поборів за роки у садку я не побачила. Шкода просто, що наша ДЕРЖАВА не в змозі забезпечити роботу установи краще за батьків. Адже новий посуд (не битий), гарні іграшки, париємний інтер"єр та затишна атмосфера- заслуга батьків і працівників садочку. Ви кожну часточку серця відали нашим діточкам, низький Вам уклін.
наталя
1
# 20 сен, 2013 года в 23:43
Людмила Петрівна з ясельної групи 2002р. вихователь від бога!
Таня
0
# 02 сен, 2013 года в 10:32
садочок не дуже, але ми ходили 3 роки в групу "Барвінок" вихователі просто супер,і няня теж. Тепер перевелись в "Сонечко" поки що не знаю??
мамуся
0
# 07 авг, 2013 года в 15:26
Ми ходимо в групу Курчатко.Дуже задоволені.Вихователь Зоряна Михайлівна просто вихователь від Бога, спокійна ,врівноважена. Дитина не плаче, нормальне харчування, чисто. Ніхто нікому не забороняє переводити дитину з державного садочку в приватний. Ви думаєте ,якщо ваша дитина буде ходити в приватний садочок , ви будете платити космічні суми , її там будуть на руках носити. Так будуть відноситись до неї як і в державному, тому що в групі не одна ваша дитина , таких дітей крім вашої є ще 29.Діти хворіють як в державному садочку , так і в приватному.
мама Віта
0
# 06 авг, 2013 года в 21:19
мої діти ходили в Бджілку, ми перевели на Довженка 12 в приватний-єврейський,бо нам до нього 100м,тепер жалію що перевела, приватний жах.....вихователі міняються кожен місяць, діти не можуть звикнути, харчування набагато гірше ніж в "Зернятку",з дітьми ніхто , хоч і за такі гроші, ніхто не займається((((так що зернятку можна заслужено поставити 4. А вірі Волод.5.,бо вона дійсно .хоч і з такою кількістю дітей, вміє організувати персонал))))))))))))Ми порівняли!!!!!!!!!! Хочемо назад в 179 ))))
мама
0
# 24 июл, 2013 года в 12:37
Хтось тут писав, що державні садочки недостатньо фінансуються. А я б сказала - недостатньо перевіряється використання коштів, воно очевидно в цьому садочку є нецільовим. При тому що в садочку система опалення потребує капітального ремонту, харчування треба змінити, цього року в актовому залі з"явився плазмовий телевізор. Для чого Віра Володимирівна спочатку з нас як з лимонів вичавлює гроші регулярно, чия група недоздала, тому вихователю догану, щоб не розслаблялися разом з батьками, а потім - раз і телевізор купили. Цікаво, а ноутбук за наші або державні гроші в неї в кабінеті вже є??? Куди дивляться контролюючі органи???
мамуся
0
# 08 июл, 2013 года в 02:50
любі мої мамусі, я згідна, садок не 5*зірковий, звичайні умови, вибір садочка залежить від фінансової можливості кожної з нас. Погодьтесь, діти хворіють і у держ.садкох,і у приватних.
МаМА
0
# 03 июл, 2013 года в 09:48
Садочок жахливий! Дитину перевели тимчасово на місяць з іншого садочка(ремонт),дитина плаче! Їжа жахлива!! Ми можемо порівняти !!!!!!!
мама Віта
0
# 21 июн, 2013 года в 15:50
мої діти ходили в бджілку,Оксана Ярославівна педагог від Бога,в мене малий нізким ніколи не йде на контакт, а її навіть цілував як йшли додому.Багато поганого пишуть про Віру Волод.,наприклад як на мене вона чудова людина і керівник,хто б скільки не збирав грошей в школі чи садочку батьки завжди не задоволені, потрібно ображатись на державу...Ми, наприклад, перейшли в приватний садочок(на Довженка 12, платимо 500грн в місяць), мені там запропонували роботу, та й тут нам 100м до садочка, то Віра Вол.навіть пообіцяла повернути перший внесок, хоча могла б сказати що вже їх стратила.....Не економте на дітях.По собі знаю вдома сидіти дорожче....
мама Віта
0
# 15 июн, 2013 года в 16:42
В мене двійня, мої діти ходять у Бджілку, пока не зовсім звикли, але вихователі мені подобаються,підозрілою мені здається тільки помічник вихователя, правда переймаюсь як вони себе вестимуть як у групі буде багато дітей, чи встигатимуть вихователі приділяти увагу кожному)))Але діти міняються, стають слухнянішими. На мою думку Віра Володимирівна не відмовляє в прийомі, тому що розуміє що не кожен може в іншому садочку дати директорові 300 лоларів)))А від державного садочка чекати більшого і не можна, бо хіба їх хто нормально фінансує???
мама Віка
0
# 13 июн, 2013 года в 19:31
моя дитина ходить у цей садочок,(Бджілка)зранку під"їжаючи до дверей групи дитина в істериці,в групу заходити не хоче на відріз,вихователь каже звикне,дитина звикає вже другий тиждень....коли я запитую чи дитина їла чую у відповідь-я не помню, не бачила....коли дзвоню питаю чи плаче,каже що дитина від коли я пішла ще не закривалася....дитина боється "тьоті"....я хотіла зайти подивитись де туалет, де їдять, мене не пустили, сказали що інші діти плакатимуть,вікно в групі відкрите за любої погоди.Ярозумію деякі вихователі і не винні, але вона може тільки дивитися щоб не билися....Я буду переводити в приватний....
мама Ірина
0
# 22 май, 2013 года в 21:09
Садочок - супер, моя дитина ходить з 1,7, і ми задоволені умовами і вихователями в Курчатку
Лідія
0
# 22 апр, 2013 года в 22:37
Моя дитина ходить в групу „Бджілка”...і я цілком задоволена вихователями, принаймні Оксаною Ярославівною ( наша нова молоденька вихователька)! Вона займається з дітками , читає казочки (по словах донечки), часто виставляє малюнки чи аплікації дітей...відчутно що діти стали більш дисципліновані і послушні! Донечка приходить в хорошому настрої щось наспівує і добре відзивається про вихователя! Вихователь завжди усміхнена і привітна! Щодо харчування цілком згідна з попередніми відгуками це - жах!
Мамуся Яночки
0
# 14 апр, 2013 года в 16:22
Читаю коментарі і ще раз переконуюсь, що треба вибирати не садок, а вихователя.
Донька ходить в Курчатко від червня, вихователі суперові, молоді (Зоряна Михайлівна і Людмила Олександрівна), ще не замучені морально дітьми. Займаються з ними, роботи діток висять майже щодня в роздягальні. Дитина жодного разу не жалілась, що на неї хтось кричить. Няня баба Соня спокійна, діток пильнує, у нас за рік була всього одна аварія з горщиком.
Дуже шкода, що нам треба переходити в молодшу групу, я б вихователів не хотіла міняти.
Мінуси: Від жовтня діти не гуляють, та це не вина вихователів. Дітей у групі ходить понад 25, їх просто не реально одягнути. Хотілось би, щоб Віра Володимирівна набирала менше діток у групи.
тато
0
# 31 мар, 2013 года в 10:56
ми забрали дитину з групи бджілки , де вихователь Ірина Богданівна ( вона ще та С......).вона не контролює свої емоції по відношенню до дітей.хоча вона визнала свою провину,але довірити свою дитину ми їй не змогли.Шановні батьки, прислухайтесь до своїх дітей !!! особливо будьте уважні до цієї ЧУМИ з ясельної групи (їй працювати з зеками ,а не з дітьми)
Мама Аня
0
# 28 мар, 2013 года в 20:04
Стосовно Zik підтримую. Якщо все добре - хай про це розкажть журналісти. Якщо ні - це потрібно виправляти.
Мама Аня
0
# 28 мар, 2013 года в 20:02
Ходимо в садочок вже рік. До ясельної групи. Виховательки Зоряна Михайлівна та Людмила Олександрівна молодчинки!
Але проблеми є. Наша група на батьківських зборах відмовилась платити по 20 грн. щомісяця на "фонд садочку". Правда, ці гроші з нас здирають взагалі. НА ЩО ЙДУТЬ ЦІ КОШТИ?
З дітками гуляють тільки з червня по жовтень.
Групи пере-пере-переповнені.
Дитячі майданчики у жахливому стані.
Мама
0
# 26 мар, 2013 года в 21:36
Ми ходимо в групу "Соняшник" , задоволені!!! Дитина приходить задоволена, щаслива! Наспівує, малює копіює дисципліну садку. Негативу не спостерігаю. Спасибі вихователям!!!
111
0
# 22 мар, 2013 года в 12:22
На днях наша завідуюча взагалі втратила відчуття міри в своїх обов"язках і повноваженнях. Вивісила біля входу в садочок оголошення, в якому написано що відео і фото зйомка без дозволу адміністрації заборонена. Штраф 800 грн. Ну вже напевно відчула що притік грошей зменшився, бо на Чукаріна інший садочок відкривають. Вирішила заробити на батьках, які на святі фотографують дітей чи що. Або боїться так ЗІКу з відкокамерою. Значить, кличемо ЗІК знову.
Добра мама!!!
0
# 05 фев, 2013 года в 10:42
Дорогі мами!!!! Звідки така злість, жорстокість,така неповага,до вихователів,до Віри Володимитівни! Невже до вас приходять і просять :"приведіть своє дитя до нас в садачок,!Неподобається є садочок р-н Іскра, р-н Санта-Барбара,попоробуйте, . А водити свою дитину в цей Садок і його ж паплюжити- мені було б стидно!!!!!! Мій син ходить в групу Бджілка, я задоволена, тому що кожен день він приходить задаволений,ныхто його не б"є, .щось наспівує собі,розмальовки ми в кінці дня забираємо додому. Тому у мене притензій до Ірини Богданівни ,Ганни Михайлівни немає!!!
мама
0
# 11 ноя, 2012 года в 15:53
Ми ходимо в групу бджілка.Досить нормальна група
тато
0
# 15 окт, 2012 года в 21:11
нам порадили групу бджілка.які хто може написати коментарі про вихователів цієї групи.
Мама
0
# 14 окт, 2012 года в 18:41
Моя дитина ходить в групу сонячні промінчики. Вихователі там супер, особливо Ірина Миколаївна. Також логопед Ольга Рихардівна дуже хорошиций спеціаліст. Цього тижня в нас було свято осені, все як завжди на найвищому рівні. І діти задоволені, і батьки. В нашій групі впевнена нікого вихователі не б"ють. Але господарська частина в садочку шкутильгає на всі 4 лапи, повторювати не буду те, що тут пишуть про графік до 5ї год, примусові збори грошей... Зараз помінявся керівник освіти у Львові, сподіваюсь вона не хабарниця і підчистить поганих керівників шкіл і садочків. То може і в нас тут стане краще.
Юля
0
# 11 окт, 2012 года в 18:35
Шановна Маргарита! Біда в тому, що Віра Володимирівна - брехуха! Каже, що в групі 30 дітей, ваша дитина буде 31-ю, а насправді їх там вже 60-70 і моя дитина 71-ша. Коли вже дав їй гроші і вона повела в групу, тоді вилазить нагору оця брехня. Але вже пізно! Умови в інших садочках кращі. Знаю з власного досвіду.Так, гроші скрізь збирають, але за ті гроші діти мають щось краще, ніж помиї в тарілці, побої і переповнені смердючі групи з нервовими від перевантаження працівниками.
Ната
0
# 04 окт, 2012 года в 16:51
А хто чув про збір грошей на плазмовий телевізор для актового залу??? збирають по 20 грн.кожного місяця з кожної дитини...абсурд повний!!! Це ж треба додуматись щоб в садочку збирати на телевізор. Прокуратура за ними плаче!!!
маргарита
0
# 04 окт, 2012 года в 13:07
чого стільки галасу забирайте дітей і віддавайте в приватні садочки якщо непідходять умови.Самі ж йдете до Віри Володимирівної і просите взяти дитину, ви що незнаєте які умови? скільки дітей в групах?Самі даєте гроші!!! лиш би здати дитину .Пходіть по інших садочках у Сихові є кращі?за яку суму???а головне чи є місця???і скільки коштує те місце???Якби заплатили кругленьку суму в у.о тобі б так не виступали!!!і ще в якому садочку не збирають кошти???
ак67ек
0
# 04 окт, 2012 года в 00:22
Садок є найгіршим.
Плата за вступ в кишеню завідуючій найменша - тому дітей у групах 50-70.
Дітей годують помиями! Хробаки в молочній каші, спред замість масла, пригоріла їжа - бачила на власні очі. В санстанцію жалітися марно - завідуюча відкупиться батьківськими (нашими з вами кровно заробленими) грішми.
Ната
0
# 03 окт, 2012 года в 22:19
Читаю ці відгуки і розумію, що щось позитивне про збори грошей і фінансовий стан садочка пишуть тільки родичі і знайомі Віри Володимирівни. Їх в цьому садочку і серед працівників, і серед батьків хоч пруд пруди. А інфа про майданчик за 15 тис уо взагалі неправда. Хто вміє користуватися гуглом і рахувати, розуміє, що майданчики в нашому садочку давно можна було вже привести в людський вигляд.
Мама
0
# 03 окт, 2012 года в 22:14
Співчуваю вихователям, але вони також винні в тому, що нема сили волі піти проти керівника садочка. Вона там взагалі себе місцевою царицею нарекла.
Хоча з іншого боку, з достовірних джерел знаю, що як тільки вихователі йдуть з скаргами до Віри вона їм зразу догану пише. А ще більше дратує те, що догани вихователям виносять ні за що, просто коли батьки підходять до завідувача поговорити про проблеми. Типу от які в вас в групі вихователі, з батьками працювати не вміють.
агент:)
0
# 03 окт, 2012 года в 13:12
Вчора в групі було 40, у виховательок волосся стояло дибом цілий день))))
надія
0
# 02 окт, 2012 года в 08:36
Батьки! Не "економте" на ваших дітях. Краще віддайте в нормальний садочок. А те що за 500 - 1000 грн беруть всіх, бо район не має більше садочків - це чудова відмазка Віри Володимирівної всім відомо заради чого. В групи записано 50 - 60 дітей, а ходить 25 - 35, то де решта дітей? Масово хворіють чи шоковані умовами садка?

P.S. Та й економії особливої не вийде, якщо порахувати наших недешевих лікарів, аптеки, аналізи (а діти тут хворіють часто, зважаючи лише на їхню кількість, не кажучи вже про інші причини). А ще ремонти в групах зробити і т.д. Принаймі, такий наш досвід. Коштів витрачено як в приватному садочку.
Гроші хочуть у всіх садках, але нормальні умови для дитини створити в цьому садочку не вміють. Це ваша дитина і вона ж вийде крайньою.
Жанна
0
# 28 сен, 2012 года в 15:49
Доброго дня! Ми наразі тільки почали ходити в групу "Бджілка" напишіть , хто що знає про вихователів!
Спостерігач
0
# 25 сен, 2012 года в 10:43
Щодо харчування ситуація виглядає незрозумілою. Тут мама двох вихованців говорить, що норми для всіх одинакові. Так, норти то ті ж самі на всю країну, але продукти закуповує кожен садочок і конкретне меню також встановлює кожен садочок сам. Тоді постає логічне питання, чому ж в садочках, де нема регулярних поборів у вигляді 20 грн з людини, 600 грн з групи і т.д. є фрукти завжди, в цьому садочку нема???!!!! Відповідь тут однозначна, гроші не використовуються за призначенням і цим будуть займатися вже відповідні служби, до яких батьки звернулися. Грошей не шкода для діток, але якщо вони йдуть на персональні потреби того, хто їх збирає, то це не галицька жаба, а стаття кримінального кодексу.
мама двох вихованців
0
# 20 сен, 2012 года в 11:22
А щодо їжі - раціону спеціально ніхто не вигадує поокремо для кожного садка, норми загальні, якщо ви також не обізнані... 20 гривень на садок, у якому три роки буквально живе ваш малюк, перепрошую - це жлобство, а якщо у вас є сумніви, щодо нецільового використання коштів, то будьте цивілізованими - візьміть список найнеобхіднішого для своєї групи і купіть, об"єднавшись із батьками. Тоді результат буде очевидним. Хоча, читаючи цей вульгарний і неосвіччений текст, (навіть базарний не наважусь написати, щоб не образити продавців), я розумію, що вас бентежить не те, куди йдуть кошти, а традиційна "галицька" жаба, що дитина піде, а добро залишиться іншим діткам.
мама двох вихованців
0
# 20 сен, 2012 года в 11:20
Шановні мамочки-пліткарки! перш ніж зазирати комусь у кишеню, в холодильник, під спідницю чи ще де інде - наведіть лад у власній кухні та санвузлі. НУ ПРОСТО ГИДКО!!! Ви самі пишете, що віддавали малюків у групи, де є ремонти, кращі умови, і водночас волаєте про несправедливість, коли садок хочуть довести до ладу цілком! Ви хочете. щоб вашим дітям вистачало ліжечок і шкафчиків, але не хочете долучитися, аби вони там стояли. А що, може в інших садках все є??? тоді ніхто вас не затримує, ми живемо у вільній державі і маємо право вибору, принаймні у цьому випадку точно. Та ви навіть без помилок не можете викласти думок!!! (пробачте, не усіх стосується), а берете на себе відповідальність вести фінансові розслідування. а ви знаєте яка вартість нового майданчика??? ми, батьки, поставили собі в дворі будинку, що неподалік садка. - Розповідаю: 15 тис у о.
Мамочка
0
# 20 сен, 2012 года в 08:52
Садочок дуже хороший.Моїй донечці дуже подобається,із задоволенням хоче ходити .Вихователі і няня дуже багато навчили діток .Дитина моя навчилась сама їсти,одягатись,а також застеляє ліжечко.Заняття проводяться.А звичайно,держава зараз мало дає,тому ми закупляємо необхідне у групу,щоб діткам було краще перебувати у закладі,адже вони там більше часу проводять,ніж дома.А раз вам усім так погано чому не ідете в інші садки ,на Сихові їх багато....Правда там треба дати по 300 у.о.а тут Віра Володимирівна бере всіх.
Юля
0
# 19 сен, 2012 года в 10:02
Ще завідуюча постійно економить способом скорочення годин. В 2011 році писали що групи до 17ї, зараз також скоротили графік деяких груп до 17ї. Знову ж таки вихователям менше платять, батьки з шкіри мають лізти, щоб забрати свою дитину до 17ї. Інакше її відведуть в чергову групу де і своїх 40 дітей і ніхто за ними не пильнує.
Своїх молодших дітей в той садочок давати не буду однозначно, бо дуже нездорова атмосфера і ніпряг з забиранням дитини з садочка.
Юля
0
# 19 сен, 2012 года в 10:01
Насправді садочок гірше середнього через переповнення. І харчування не дуже, і групи бідненькі. Зато дітей там дійсно багато, бо в окрузі альтернативи нема, треба ж дитині кудись ходити. Постійні проблеми зі спанням, бо ліжок в 2 рази менше ніж дітей, завідуюча заставляє вихователів класти дітей спати по черзі. Через це батьки сваряться, бо не хочуть щоб в їхньої дитини графік збивався. Ще завідуюча запропонувала варіант - водіть дітей спати в інші групи, там де є місця. Коли вихователі з нашої групи так роблять, то діти плачуть і знервовані зовсім вже не сплять в чужій групі. Друга проблема, що вихователі між собою сваряться, бо одні не хочуть брати чужих дітей, інші напихають їм, бо дійсно ліжок нема, і нема куди їх доставити.
оля
0
# 18 сен, 2012 года в 22:52
садочок нормальний!!! такий як всі державні садочки.наприклад в інших садочках я немогла стати на чергу(пропунуючи гроші).а тут встала без проблем і без грошей.а на рахунок 20грн.я вважаю це дуже добре,тому що держава взагалі невіділяє коштів на садіки.а так за допомогою нас, батьків садік буде на садік похожий.правда йому нічого небракую.(бувають і гірші)
люда
0
# 18 сен, 2012 года в 22:38
садік прекрасний!я дуже задоволена.і дитина адаптувалася без проблем.завідуюча і вихователі прекрасні.а стосовно харчування ми теж задоволені.малу дома годую я,а в садіку сама їсть
Обурена мама
0
# 17 сен, 2012 года в 19:10
Шановна Віро Володимирівно!!!
Майте хоть капку стриманості, невже бачачи пару гривнів ви, доросла жінка, втрачаєте здоровий глузд. Як ви гадаєте, 50 дітей і більше це нормальна кількість дітей в групі??? Діти постійно хворіють (та це й не дивно, враховуючи їх кількість). Батьківська ідея, щодо ЗІКу вже переходить з ідеї в дії!!!
Великий уклін і подяка вихователям!!! В тих умовах в яких вони змушені працювати (дякуючи нашій безвідмовній) вони викладаються на всі 100%
Вівдівудачка садочку.
0
# 17 сен, 2012 года в 15:10
Погоджуюся з попереднім коментарем. Розумію шо держава в нас не альо, гроші не дають, але все ж таки щось той садочок мав би мати державного. Якщо всі групи самі себе ремонтують, забезпечують усім і тд, то загальними приміщеннями мали би займатися аж ніяк не батьки. І нехай здати раз чи 2 на труби чи якусь фарбу, ну але ж не кожного місяця ще й на плазмовий телевізор!
Не маю ніяких претензій до вихователів, дитина задоволена, бачу що займаються з ними. Але от загальна політика п.Віри - то абсурд повний.
Мама і тато
0
# 17 сен, 2012 года в 13:02
Погоджуюсь з іншими батьками, що наглість В.В. дійшла до того, що тепер вона вимагає по 600 грн з групи кожного місяця. Елементарна арифметика – 600 грн*14 груп = 8400 грн в місяць = 100800грн в рік. Для чого спитаєте. Пояснення на зборах від неї: «садочку треба купити плазмовий телевізор і ноутбук, взагалі знаєте мені ж треба іншим людям віддячуватися». І це все в конверті треба носити, ніяких офіційних рахунків, ніякого звітування перед батьками куди ті гроші йдуть!!!!!!!!! Судячи з відгуків, В.В. віддячується санстанції і райвно, щоб її «бєспрєдел» не перевіряли, тож в неї в кабінеті ще ноутбука нема...
Майданчики в садочку жахливі, всі драбинки перекошені, від качель тільки стояки залишилися... Навіть пісок – то треба було здавати гроші, бо і того садочок купити не може.
Мама і тато
0
# 17 сен, 2012 года в 13:01
Ставлю 2 зірочки з 5ти, і то тільки завдяки спільній роботі вихователів і батьків.
Погоджуюсь, що вихователі в садочку є різні – раз в черговій групі состерігали, як вихователі дітям з чужих груп забороняли бавитися на майданчику. Сказали бери свої речі і не вставай поки за тобою батьки не прийдуть. То інакше, ніж знущанням над дитиною назвати не можна. В нашій групі вихователі зараз хороші. Проблемою того садочка є завідувач Віра Володимирівна, яка його просто поступово розвалює і паралельно висмоктує гроші з батьків.
Гроші з фонду садочка ні на що не виділяються – канцтовари, постіль, посуд, миючі засоби, іграшки, стільці, столики, рушники, шафки – це все купують батьки, бо хочуть кращих умов для своєї дитини. Ремонт групи – також тільки за рахунок батьків.
Мамочка
0
# 14 сен, 2012 года в 17:30
Шановна донька виховательки! НІХТО не звинувачує вихователів. Вони дійсно є заручниками системи в цілому і Віри Володимирівни зокрема! З такою к-тю дітей, яку вона понапихала в групи (з достовірних джерел 70-80 чол.) ніякий вихователь не впорається! Ця дама вже обнагліла до решти!!! 20 грн з дитини їй в кишеню??? А дупа їй не злипнеться, вибачте? Комп"ютер в кожен клас? Навіщо? Вихователь буде не з дітьми бавитися, а пасьянс розкладати?Чи в "Однокласниках" зависати? ДІйсно треба щось робити - йти в ЗІК, "ловити на підставному хабарі", усі розмови з нею записувати на диктофон. Вона не дає жодної копійки навіть на лампочки, щоб в групі вкрутити, то про що ще може йти мова???
донька виховательки
0
# 10 сен, 2012 года в 17:07
(закінчення)
КОЛИ це все встигнути: і побавитись, і доглянути, і погуляти, і навчити, і ще й бути відмінним працівником з освітньо-наукової точки зору? І друге запитання, яка мотивація має бути у в-лів, якщо зарплата їх складає ~1000грн на руки? (там більше, але дуже багато знімають)
Останнє розповім випадком: стомлена "голова-розколюється" вихователька збирається додому, а в коридорі її чекає мама дитинки. І каже ця мама: "Аліночка сказала в дома, що ви її називаєте Аліна. Не називайте її Аліною, вона - Аліночка." Я вибрала самий безобідний випадок :) Але прикладів є чимало: від скарги за покручені трусики до інших лайливих вияснень питань, які часто самого в-ля не стосуються. Люди є різні, ви погоджуєтесь...

Дорогі батьки, не виніть в-лів, не спробувавши хоч один день попрацювати ним у державній дошкільній установі в наш час. Виніть систему, яка не забезпечує нашим дітям відповідних умов навчання/перебування, а в-лям - відповідних умов роботи і нормальної зп.
донька виховательки
0
# 10 сен, 2012 года в 17:06
(продовження)
В-лі - пішаки в освітній сфері, вони щороку-два отримують нові програми до навчання, у них МАСА письмової роботи. Існують річні плани, які треба виконати, методики, яких дотримуватись, терміни, у які треба вкластися. Коли дітки малюють коника, то це вони не бавляться, а розвивають художньо-образне мислення, здобувають вміння і навички про передачу конструктивних особливостей і пропорцій тварин; розвивають спостережливість і фантазію. Діти і знайомі в-лів, бувало, тижнями набирають на комп'ютері плани занять, бо вищі чини в освітній сфері певні праці вимагають у друкованому вигляді.
А ще є музичні свята та відкриті заняття, методичні об'єднання (коли запрошують фахівців з інших закладів).
Крім цього всього, як і кожен з нас, в-ль працює у колективі, а отже має безпосереднє відношення до створення оптимальної для роботи атмофери серед співробітників.
донька виховательки
0
# 10 сен, 2012 года в 17:05
Шановні батьки, дозвольте розповісти кілька слів про вихователів цього садочка.
Ви дуже добре знаєте, що діти цікаві, непосидючі, і водночас вразливі, весь час потребують любові. Рідна мама може весь свій вільний час присвятити дитині чи двом, а вихователю необхідно свій час присвячувати 35-и - 40 діткам. Серед них завжди є хтось, готовий вдарити, або впасти з необережності, або схопити гострий стручок, або розлити зупу, забрати в іншої дитини печенько, та інша розплачеться на всю групу. В-ль щосекунди пристально дивиться за всіма, щоб уникнути таких неприємних ситуацій. В-ль переживає стрес кожної миті, коли бачить загрозливі переддії дитини і в 99% вчасно їм запобігає. Ще цих 35 діток дуже галасливі. І добрим словом і ніжним голосом тишу у групі не здобудеш. В-ль повинен себе поставити так, щоб його слова поважали без перекрикування галасу. А це ой як не легко. А ще, в-ль допомагає няні одягти 35 дітей на прогулянку. Скільки часу ми збираємо своє маля на вулицю? :)
мама)))))))))))))
0
# 06 сен, 2012 года в 20:43
Шановні батьки, хочу почути вашу думку, чи влаштовує вас те, що завідуюча Віра Володимирівна оголосила на батьківських зборах, щоб в кожну групу ми-батьки купили комп'ютери, тому що мене НІ. Мало того, що ми поміняли меблі, вікна, двері... а тепер ще й комп'ютери. Плюс до цього вона хоче, щоб ми кожного місяця збирали по 20 грн, а на що я так і не зрозуміла (можливо просто комусь в кишеню), хоча при тому як влаштовували дитину платили 1000 грн на різні потреби. А взагалі садочок жахливий: харчування погане, дитина їсти не хоче, плаче, в садок йти не хоче...Вихователі просять, щоб дітям давали печиво, бо дитинка голодна, тому що їхньої їжі їсти не можливо. Буду надіятись, мене хтось підтримає і ми нарешті почнемо боротися з цими проблемами (звертатися в ЗІК або в їнші компетентні інстанції)((((((((((((
надія
0
# 15 авг, 2012 года в 11:58
Дякую Вам. Хоч хтось насмілився написати правду про цей садочок. А то незадоволених багато, а відгуків нема. В Україні взагалі не поширено залишати негативні відгуки (порівняно з розвиненим світом). Тож будьмо поінформовані!
Мама дитини
0
# 05 авг, 2012 года в 16:29
Садок є найгіршим.
1. Плата за вступ в кишеню завідуючій найменша - тому дітей у групах 50-70.
2. Дітей годують помиями! Хробаки в молочній каші, спред замість масла, пригоріла їжа - бачила на власні очі. В санстанцію жалітися марно - завідуюча відкупиться батьківськими (нашими з вами кровно заробленими) грішми.
3. В групах грибок, стеля обвалена, стіни обдерті; на майданчиках шприци і пляшки А в кишені завідуючої стільки грошей, що вже не знає, яку собі шубку купити і скільки ще золота на себе навішати.
4. В садку є щурі - з цим ніхто не бореться.
5. Дітей б"ють тапками або ганчіркою по голові, по дупі, указкою по пальцях. На підзатильники уваги навіть ніхто не звертає. Скаржитися завідуючій - марна справа, бо пообіцяє золоті гори, посміється, а як тільки ви вийдете з кабінету - обматюкає і все одно нічого не зробить.

7. Вихователі не можуть фізично справитися з такою великою кількістю дітей. Відповідно гуляють мало, заняття проводяться абияк або й зовсім не проводяться.
анна
0
# 25 июл, 2012 года в 15:41
група Віночок найкраща,вихователі іняні супер,діти просяться у садочок,дуже подобаються як займаються з дітьми!!!створена просто домашня атмосфера у групі
оля
0
# 22 июл, 2012 года в 01:32
група Віночок дуже хороша, гарно ставляться до дітей, донька ходить з задоволенням!!!
марія
0
# 20 июл, 2012 года в 14:28
група Віночок найкраща вихователі і няні просто супер ,ясельна група Курчатко дуже добра
оксана
0
# 27 июн, 2012 года в 18:11
Переповнені групи. Тяжко як для дитини, так і для вихователів перебувати в таких умовах. Не задоволені садком м'яко кажучи.
мама ОЛЯ
0
# 18 июн, 2012 года в 13:10
так Віночок супер!!!!! Галина Іванівна і Галина Степанівна найкращі. я дивуюсь , як вони справляються з такою кількістю дітей.
Рита
0
# 07 июн, 2012 года в 10:39
Сама найкраща група Віночок! Мала ходить вже рік и ми дуже задоволенні. Вихователі Галина Іванівна і Галина Степанівна просто Супер!!! А щодо Соняшника то це насправді гестапо у вигляді Лесі Степанівни, нічого паганого про Галину Олексіївну та Надію Романівну сказати не можу, якби не вони то не знаю як би ми доходили до випуску малого - дуже їм вдячна. Добра група Курчатко - мала проходила від червня до червня без проблем, доглянута. Треба говорити про ті групи які близько знаеш, а не хто що сказав. Ці три групи мій досвід. А розказні Олени не слухайте вона була головою батьківського комітету в групі Соняшник - хочу сказати .....але не буду ображати, добре що в її дитини не було проблем в цій групі
Ада
0
# 30 май, 2012 года в 21:47
як на мене, такі жахливі коментарі стоовно вихователів можуть робити лише мами, які мали якийсь конфлікт з вихователем, швидше за все фінансовий, і тепер вирішили обгадити їх на всю Україну. Не може такого бути щоб вихователі били дітей, бо, наприклад, моя б дитина відразу сказала про це, і я б відразу прийняла міри. Справді, у ті групи, які дехто так майстерно поливає брудом, ходить багато діток, і багато схвальних відгуків чула, зокрема і про групу "Соняшник". Ми наразі не ходимо в жодну групу, але збираємось в скорому часі, тому я дізнавалась багато інформації перед тим як вибрати групу. І ще, якщо комусь справді не підходить група чи вихователь, завідуюча завжди лояльно ставиться до переводу дитини в групу, яка видається мамі кращою ніж попередня, ніхто нікого насильно не тримає.
Звичайно, що є дещо негативне в садку, але ви покажіть мені де існує ідеальний садок??
Марія
0
# 30 май, 2012 года в 09:19
доброго дня, ми ходимо в групу бджілка і ніхто там дітей не б"є, моїй дитині там дуже подобається йде завжди з задоволенням. Садочок звичайно міг би працювати до 19:00. Розкажіть будь ласка про групи віночок та писанка. Дякую
Олеся
0
# 26 май, 2012 года в 18:08
Після прочитаних відгуків,аж страшно стало.Я хотіла туди давати дитину.Ми переїхали на Сихів з Рясне-2.Та в нас такого жахіття і близько не було.І працює він у нас до 19 год.Навіть якщо я затримувалася з роботи,вихователі чемно чекали з дитиною і коли я перепрошувала за запізнення-то відповідали,що нічого страшного і це їхня робота.А синочок і вихователів і нянічку просто обожнював,
марія
0
# 14 май, 2012 года в 23:04
Жахливий садочок. Дітей б'ють як няні, так і вихователі. Керівництво це все прикриває. Дитина приносить додому не просто вірусні інфекції, а бактеріальні ускладнення (отит, бронхіти). Харчування так собі. Розвиток дітей іноді, на мою думку (я педагог), й справді більше схожий на дресирування. Вихователі в цьому не винні, їх нервова система не залізна, щоб справлятись з такою кількістю дошкільнят. Проте страждають діти. Переповнені групи заслуга не Садового, а Віри Володимирівни. Діти в стресі, залякані. Я живу в цьому районі чукаріна - хоткевича і для себе, поспілкувавшись з іншими мамами, зробила висновок, що мудрі батьки з цього садка дітей забрали!
елена
0
# 29 мар, 2012 года в 20:42
Мой ребенок ходит в садик уже год.Я поменяла 2 роботы, не успеваю забирать ребенка.Меня не устраивает график роботы садика.Я думаю,что садик должен помогать родителям,пока они на роботе,а не родители ходят на роботу,чтобы содержать садик.У меня на работе пока одни проблемы из-за него.Нужно добиваться нормального рабочего графика.
Музкерівник
0
# 29 фев, 2012 года в 22:21
Я живу в іншій області , але теж працюю з дітками в дитсадку . Шановні батьки , читати ваші "одкровення" про дресуру дітей і обливання водою не просто неприємно , а ДИКО . Скільки пліток , бруду!
Якщо не подобається садочок - наймайте гувернантку - і виховуйте свою дитину дома.
Вихователям цього ДНЗ бажаю сили і терпіння . А ще - людяних і хороших батьків своїх вихованців .
оксана
0
# 03 фев, 2012 года в 13:11
Нам більш-менш подобається, але часто почали хворіти. Діти приходять різні (деколи навіть з нежиттю і катером). Здорові набираються від них і хворіють. А так загалом ніби добре. Порадьте в яку молодшу групу краще вибрати? Кажуть є групи в яких дуже холодно?
Яна
0
# 25 дек, 2011 года в 17:11
Дорогенька Тетяна! Зрозумійте одне, що для ранку виділили 45 хвилин, коли дітей в групі 30, а то і більше, і через 45 хвилин вже має виступати інша група!!! Коли всі діти почнуть розказувати віршики на скільки часу розтянеться ранок і що робити іншим групам? Як ви думаєте ???
Тетяна
0
# 21 дек, 2011 года в 16:48
Садочок доглянутий;хороші умови зокрема у групі віночок але погане те що на ранку 21.12.11 зробили різницю між дітками .Участь у танцях і віршики повинні мати усі дітки без виключення незалежно нівідчого тому що це садок і кожна дитина має проявити себе так як їй це виходить інакше це травмує дитину
читач
0
# 14 ноя, 2011 года в 17:32
не потрібно ідеалізувати. графік роботи ( до 17год, чи то максимум до 17:30) я думаю шо підходить тільки тим батькам хто сидить вдома, а встигнути приїхати з роботи і забрати дитину - то не просте завдання.
Анна
0
# 14 сен, 2011 года в 02:13
Жахливий садок, жахливі умови!
Забрала звідти своє дитя геть.
Іра
0
# 26 июл, 2011 года в 15:09
Такі гадості начиталася про садочок............В мене мала третій рік ходить у садочок, і задоволені ми обоє, а на рахунок їди то вона і на канікулах мене просить готувати страви , які подають у садочку. Вихователі супер.
Мамуся
0
# 29 июн, 2011 года в 15:33
Уся біда цього садка - це його завідувачка! Лицемірна хапуга! Їй лиш гроші покажи і вона піде за ними по трупах. Групи переповнені, а її кишені зате повні грошей. Години роботи садка скорочені - їй від того велика вигода. Дітей годують помиями - її вказівка!(бо ж решту краде собі). Групи на літо закривають - вона старається і має з того неабиякий зиск! Батьки, збунтуймося раз і серйозно! Чому наші діти повинні страждати???
Наталя
0
# 18 июн, 2011 года в 13:01
Пишу про години роботи садочка. В садочку будуть збирати підписи про зміну графіка відвідування (до 18,00 як було раніше). Батьки небудьте байдужі до цього питання. Звертайтесь до свого батьківського комітету, нехай вони тримають звязуються з батьками з інших груп для того щоб спокійно ходити на роботу і непояснювати керівництву свої постійні відпрошування. Тим більше, що сам наказ про скорочення часу відвідування садочка завідувач непоказала вихователям.
Ольга
0
# 17 июн, 2011 года в 22:04
Все-таки найбільша проблема цього садочку- переповнені групи!
сподіваюсь її вирішать таки ті люди які безпосередньо мають цим займатися(зовсім не батьки, завідуюча і вихователі)
Наприклад: якшо пан Садовий виконає свою обіцянку і до кінця року вдкриє на Сихові 3 садочки-це має таки змінити ситуацію!!!

наразі ходимо в Ромашку-дитині подобається. вихователі кльові(сподіваюсь вони й залишаться). приміщення звісно не таке супер зроблене як наприклад у групі Віночок, але щиро признаюся-мої перші враження були надто емоційні-не все так зле
сподіваюся зможемо зробити краще:))
Ольга В
0
# 14 июн, 2011 года в 10:43
садочок міг би бути супер
з одного боку класно, шо тут найменше беруть "за вступ", але з іншого боку через те групи переповнені. шо мені якшо я живу на Чукаріна на Санта-барбару возити?
в ясельній групі ми ходили в "Курчатко"-чудова група і вихователі, але звісно їм було не просто в ті дні коли приходило по 30 дітей їм було не просто...

тепер знову проблема перевестися в старшу групу, бо в тих де "модніші ремонти" (Віночок, Сонечко) списки переповнені, а "Ромашка" може й непогана(і мо вихователі і нянечка там навіть кращі), але як я сьогодні в коридор зайшла, то вигляд(ше затхле повітря, темно бо північна сторона) мене просто убив. як може бути шо в одному садочку настільки в різному стані групи?
Олена
0
# 25 май, 2011 года в 09:18
Мій син відвідує групу Сонячні промінчики всі вихователі супер ніяких проблем ніколи не було дитина з задоволенням іде в садочок ,гарно з ними займаються,виховують.Сьгодні прийшла в групу і мене "порадували".вихователька сказала що закривають логопедичну групу і скорочують Ольгу Рихардівну нашого логопеда.Потрібно щось робити збиратись звонити і т.д і т.п..бо як будемо мовчати все так і буде.
Таня
0
# 31 мар, 2011 года в 23:02
Ми на днях записалися у цей садок. Попали у групу "Бджілка". Напишіть будь-ласка у кого які відгуки, малий має йти в садок у червні.
Наталя
0
# 13 мар, 2011 года в 09:51
Мій син відвідує групу Ромашка. Дуже класна група! А вихователі Наталя Григорівна і Світлана Олексіївна просто супер!!! Я маю ще меншу донечку, яку також дуже хочу привести у цю групу. Надіюсь, що у мене буде для цього можливість і група залишиться такою ж як є зараз і з тими ж вихователями.
Іринка
0
# 11 мар, 2011 года в 18:16
Оленко, я не буду з вами сперечатися, бо маю свою думку. Так, може на свята вони їх і дресериуть. Але повірте, діти просто залякані. Вони бояться щось сказати проти цих вихователів. Та й деякі батьки теж перед ними на задніх лапках стрибають і прислужуться як тільки можуть. Бо їх робота - це сплошне замилювання очей. Це "робота на публіку". В інших групах працюють нічим не гірше. Подекуди навіть набагато краще. (Сонечко, Метелик, Віночок, Писанка, Курчатко, Калина, Каштанчик, Ромашка, Журавлик) Але ніхто отак не вихваляє тих вихователів, бо вони не вміють робити собі отакої реклами. Якщо ви вже ходите в цей садок, то мали б знати потрошки про всі групи. Працюють там всі, але не хизується цим ніхто. Люди просто скромно виконують свою роботу. І саме за це їм велика подяка!
Наталя
0
# 11 мар, 2011 года в 09:36
"Соняшник"- класна суперова група. І не треба наїжджати на неї всякими пошлостями і розносити бабські пльотки.
Мій син туди ходив і ми всім були задоволені. а другу дитину я планувала так, щоб теж попасти в цю групу. і я не одна така.
Оленка
0
# 10 мар, 2011 года в 22:35
Мене настільки обурює те, як батьки на зразок Ольги чи Ірини ображають вихователів, що хочу запитати таке: скільки віршів Ви самі за останній місяць вивчили із своєю дитиною? Скільки казок чи морально-етичних оповідань прочитали? Скільки спільних малюнків намалювали? Які ігри Ви пограли всією сім"єю чи родиною? Коли востаннє відвідували дитячий театр? Ви самі працювали б вихователем з 30-ма дітьми, 20 з яких гіперактивні? Витримали б щоденні претензії батьків та плачі дітей? У садочку це все є в комплексі, і дитина розвивається всебічно. А вчора наші діти з "Соняшника" просто зачарували рідних знаннями про Тараса Шевченка та його поезією. І це не "дресура", а навчання і розвиток дітей. І за це треба дякувати, а не поливати брудом!
Оленка
0
# 10 мар, 2011 года в 22:07
Шановна Іринко! Мені як мамі дуже образливо читати такі слова як "гестапо" по відношенню до дитячої групи, зокрема нашої. Ви радите розпитувати знайомих, називаєте Сихів великим селом, де всі всіх знають. Якщо в "Соняшнику" все так погано, то чому, скажіть, будь ласка,у нас така велика велика кількість дітей? За Вашими висновками у нас би не мало бути жодної дитини. А в "Соняшник" батьки самі просяться.
Що Ви маєте на увазі під словами "дресура", "поливають холодною водою"?
Я не з Сихова, про "Соняшник" дізналася тоді, коли склали списки у ясельній групі про перехід дітей за алфавітом у молодші групи. Саме в цей час відбувалися випускні ранки у старших груп. Я пішла і частково подивилася на свято у "Соняшнику", щоб хоч знати як виглядають вихователі. Ранок викликав фурор! Тоді я зраділа, що моя дитина буде саме в цій групі.
Мені не треба питати когось, бо донечка сама розповідає про життя у садочку. І ніколи я не чула про побиття чи обливання
Іринка
0
# 10 мар, 2011 года в 11:44
Оленка ,та Гестапо там в Вашому Соняшнику! Я б ніколи в житті не віддала свою дитину на таку дресуру! Там ті бідні діти, як звірі в цирку. І б"ють їх, і принижують, і водою холодною поливають.
У Сонячних промінчиках теж самі хабарники відсиджуються. Туди ходила дитина моєї коліжанки. Садок цей хороший, але групи не всі хороші. Раджу поспостерігати за їх життям, порозпитувати знайомих і тільки тоді віддавати туди свою дитину. Сихів - це велике село. Всі всіх знають.
Іринка
0
# 10 мар, 2011 года в 11:28
Ну, то тільки Соняшник там гарно працює???Більше ніхто??? Та гестапо там полнєйше!!! Діти аж впісюються від тої дресури!!! Їх і б"ють, і обзивають, і принижують, і холодною водою обливають!!! Я б віддала свою дитину в будь-яку групу, тільки не в Соняшник! В Сонячних промінчиках теж самі хабарники! Там дитина моєї сусідки виховувалася. А решта груп дійсно дуже хороші. І сам садок гарний в цілому.
Оленка
0
# 06 мар, 2011 года в 18:28
Моя дитина відвідує групу "Соняшник". Це прекрасна група, у якій працюють чудові, добрі, висококваліфіковані вихователі Леся Степанівна та Галина Олексіївна. Вони всю душу вкладають у виховання та розвиток дітей. Результат - очевидний: щотижня нові малюнки, аплікації, вироби з пластеліну. А віршики та пісеньки, вивчені у садку, такі цікаві і змістовні, що я аж зошит завела, і завжди маю змогу нагадати їх дитині. Хоч вдома дитячої літератури більше ніж іграшок, та все одно вихователі у садку вчать по-особливому. Так, проведене недавно в групі заняття про космос настільки вразило мою донечку, що ввечері вдома цілий сімейний "семінар" на цю тему був...
А ще, під впливом наших вражень, троє сусідів з нашого району віддали діток саме у цей садок, незважаючи на те, що дорога пішки займає близько півгодини.
Бажаю, щоб у "Соняшнику" завжди було сонячно!
Оленка
0
# 05 мар, 2011 года в 23:57
Моя дитина відвідує групу "Соняшник". Це прекрасна група, в якій працюють чудові висококваліфіковані вихователі Леся Степанівна та Галина Олексіївна. Вони всю душу вкладають у виховання та розвиток дітей. Результат - очевидний: щотижня нові малюнки, аплікації, вироби з пластеліну. А віршики і пісеньки, вивчені у садку, такі цікаві та змістовні, що я аж зошит завела, щоб нагадувати донечці. Вдома власної дитячої літератури більше, ніж іграшок, але те, як вихователі навчають , -щось особливе. А недавно довелося астрономію згадувати, бо після заняття про космос, яке дуже вразило нашу доцю, вдома ввечері цілий семінар був...
До речі, під впливом наших вражень вже троє сусідів віддали діток у цей садочок
Оксана
0
# 04 мар, 2011 года в 12:30
В цьому садочку єдине, що добре що завідуюча Гнідець Віра Володимирівна бере найменші взятки при поступленні дитини. Я живу на Сихові - багато садків обходила, в цьому - хабар за те щоб дитина потрапила в списки найменший.
Оля
0
# 09 фев, 2011 года в 11:48
Такий розклад створюють не вихователі, їм вказівка прийшла зверху щоб зекономити кошти, тому завідуючою було прийнято рішення, що зекономити кошти можна скоротивши робочий день. Бунтувати звичайно треба - треба йти до керівництва садочку і вимагати, щоб економія відбулася в інший спосіб, а не за рахунок скорочення робочого дня.

Влітку також планують закрити групи - будуть працювати лише 2-3 чергові групи, ось так.

Вихователів, до речі, теж не влаштовує такий режим роботи - від кількості відпрацьованих годин залежить їхня заробітна плата.

Кого не влаштовує - запрошую до виявлення свого невдоволення в офіційній формі - давайте штурмувати завідуючу а якщо і потрібно то підемо і до вищого керівництва.
Катя
0
# 06 фев, 2011 года в 21:33
Садок не поганий.Але погано що дітей кажуть забирати до 17.00.Даеш дитину щоб піти на роботу а получаеться що не можливо.Я вже три роботи поміняла через графік який створюють вихователі.Батьки-може пора бунтувати а не мовчки підстроюватись під них!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ольга
0
# 05 фев, 2011 года в 21:45
Моя дитина ходить в групу "Сонячні промінчики" це логопедична група. Вихователька Ірина Миколаївна - чудова людина і дитина її дуже любить. Вона і строга вміру і мвіє знайти підхід до дитини. Мою старшу доньку теж виховувала Ірина Миколаївна, тому віддала до неї і сина. Побільше б таких вихователів відданих своїй справі і які люблять чужих дітей як своїх. Жодних грошей для неї не шкода, але коли мова зайшла за грошову винагороду - вона відмовилась, сказала що виховання дітей це її робота, а якщо я хочу чимось допомогти, то краще щоб я купила щось до групи. Ось так...є люди для яких гроші ще не все, і які за 800 грн. зпрплати виконують свою роботу на 110%
Наталія
0
# 14 дек, 2010 года в 21:33
Моя дитина ходить в групу "Дзвіночок" ми дуже задоволені знаннями, які їй дають, методикою виховання та ставленням. Вихователь просто професіонал в своїй роботі.
Наталка,19.11.2010
0
# 18 ноя, 2010 года в 23:44
Ми ходимо в групу *Сонечко*. Вихователька просто золото. За 2,5роки небуло жоднух непорозумінь.
Ольга
0
# 12 ноя, 2010 года в 12:16
Садочок жахливий. Вихователі через одного хами і хапуги. Методи виховання дітей до педагогічних навіть не наближаються. При мені вихователі шльопали дітей, видирали в них із рук якийсь ксерокс із ромальовкою, який дитина хотіла забрати додому. Коли піднімається питання грошей доходить навіть до залякування батьків....До завідуючої звертатись марно....один за всіх і всі за одного!
Ольга
0
# 14 окт, 2010 года в 10:45
Ми ходимо кілька тижнів із перервами. поки шо я не супер задоволена. перевели в іншу групу(бо у групі бджілка були підозри щодо виховательки). тепер у Курчатку. виховательк аніби й непогана, але вона вже місяць сама без зміни. друга(старша) була 2 дні і знов до листопада її не було.
не подобається: закривають двері постійно не можливо нічо подивитися, шо і як. місць для спання нема(по наклейках на шафках мало би 44 дитини бути), харчування(з розповідей дитини і вигляду того що порозливалось по светрику) не надто добре. бо у зіпі тільки бульба й цибуля і все...
гуляти не водять з кінця серпня. і взагалі шоссь поки то схоже більше на карцер.
збираюся поговорити з вихователькою і директоркою. не знаю чи шось зміниться...
руслана
0
# 11 окт, 2010 года в 12:40
привіт! моя доничка ходить в садок 179 ми задоволені, прикрасний садок тай вихователі....
Тетяна
0
# 13 фев, 2010 года в 12:08
дійсно чудовий садочок і педагоги чудові :)
наталя
0
# 20 окт, 2009 года в 23:19
садочок супер
X

Жалоба на комментарий

Что не так?
Ваша жалоба принята и будет рассмотрен в ближайшее время.


Загрузка информера курс валют...