Детский сад №44

3564 просмотров

(032) 222-36-56

Город Львов
Адрес ул. Зубровская, 5
Телефон (032) 222-36-56
Рейтинг 3.73 согласно 425 78 оценкам
Отзывов 78
Воспитатели / Учителя 3.78
Состояние комнат / классов 3.82
Руководство 3.68
Питание 3.73
Отсутствие коррупции 3.64
× Спасибо Ваше мнение учтено
Детский сад №44
Львов ул. Зубровская, 5
(032) 222-36-56

К сожалению у нас нет фотографий. Но вы можете это изменить :)



Отзывы

Не допускаются угрозы, оскорбления, а также ссылки на другие ресурсы.

от имени
Используйте кнопки социальных сетей для того, чтобы не вводить имя. Комментарии от авторизированных пользователей более заметны и имеют выше рейтинг.
Задоволена мама Марія
0
# 19 апр, 2015 года в 21:34
Моя дитина ходить в групу "Мальви",група супер.Я дуже задоволена,в нас вихователька Татяна Василівна, Ольга Миколаївна і хороша дбайлива няня Олена Св'ятославівна.Дитина, завжди сита,чиста і навчина(вміє писати,малювати і знає багато того що їй знадобиться в школі і в щоденному житті).Так збирають на миючі 30грн., але ви гляньте, постіль на ліжечках чиста,унітази чисті,мило і туалетний папір є.За вірші на свята я не плачу,але дитина моя кожний раз танцює і має вірш.А на рахунок завідуючої,скажу так,в садіку ремонт,красиво і тепло,вона зробила спортивний зал і багато розвиваючого для дітей.В інших садіках немає що їсти, а в нашому садіку годують добре і смачно.Я дуже вдячна їм
ЗАДОВОЛЕНА МАМА
0
# 28 окт, 2013 года в 18:39
Мої двоє дітей відвідують цей дитячий навчальний заклад, дуже хороші педагоги для наших дітей, прекрасна кухня у дитсадку і все це у хороших руках керівництва. Я і моя сім"я дуже вдячні за таке виховання моїх дітей. А ті хто незадоволений чому незвертаються у інші садочки на їхні місця буде дуже багато інших задоволених і вдячних батьків
Незадоволена мама
1
# 21 окт, 2013 года в 12:12
Садок можливо і гарний. Але корупція тут процвітає. Навіть кататись на качелях діткам які ходять в цей садок не можна!!! Зато мамочкам з сигаретами та пивом можна гуляти з колясками.Це що за така постанова??? Діти бояться ходити по коридору щоб щось не зачіпити і не пошкодити бо їх точно будуть сварити. а той можуть побити.... На свято костюми мають бути тільки такі як скаже вихователь. Це знущання!!! Обовязково мають бути подарунки для завідуючої та методиста що придумала це свято. А сценарії нічим не дивують. Могла б і щось цікавіше придумати!!! Віршики роздаються тільки тим діткам які подобаються вихователям і батьки яких дають пожертви. Короче 1000000 раз пожаліла що дала туди дитину, але зараз вже немає виходу, не забирати ж дитину з садка.
Постійно потребують нових іграшок, а старі просто виносять з групи. Дітям не дозволяють бавитись іграшками. Стоять ради краси.
Щоб взяти в садок дитинку треба заплатити 3000 грн.
Чужому перехожому сказала б не вести туди свою дитину !
Кулик Ліля
0
# 06 окт, 2013 года в 14:51
Від щирого серця вітаю педагогів групи "Ангелятко" Олену Анатоліївну, Ольгу Михайлівну та Оксану Андріївну з професійним святом. Сердечна Вам вдячність за невтомну працю, за великий талант і благородне покликання сіяти мудрість і знання. Низький уклін за професіоналізм, витримку, терпіння, за любов до обраної справи, самовідданість і багатство душі.
Ми хочемо вас привітати
У цей святковий осінній день
Тепла і сонечка побажати
І щоб радісно вам було кожен день!
Бажаємо здоров'я, добра, довголіття,
Хай вистачить щастя на ціле століття!
Хай скрізь буде лад - на роботі, в сім'ї,
І радість на серці, і хліб на столі.
Хай сміхом й веселістю повниться хата,
Родина хай буде здорова й багата!
І мрій, і бажань, і наснаги творити,
Щоб серцю хотілося жити й любити!
Хай діти шанують, повагу дарують,
Злагода й мир у житті хай панують!
Кулик Ліля
0
# 06 окт, 2013 года в 14:26
Від щирого серця вітаю педагогів групи "АНГЕЛЯТКО", Олену Анатоліївну, Ольгу Михайлівну та Оксану Андріївну з професійним святом. Висловлюю Вам сердечну вдячність за невтомну працю, великий талант і благородне покликання сіяти мудрість і знання. Низький уклін, за професіоналізм, витримку, терпіння, за любов до обраної справи, самовідданість і багатство душі.
5555
0
# 19 сен, 2013 года в 23:29
Я дуже не задоволена даним садочком!!! Нічого особливого там немає! Все впирається в гроші!!! Так не можна!
Оксана
1
# 15 сен, 2013 года в 19:13
Моя дочка ходить у групу Діти світла, де працює пенсіонерка, яка зовсім не хоче займатися дітьми. Попри те, що ми в цьому садочку менше року з нас відкритим текстом уже двічі вимагали немалі суми грошей (від 2000 і більше) на різні потреби. Іграшки на поличках стоять лише для виставки, з дітьми практично не гуляють, віршики на виступ не дають. Дитині раніше подобалося ходити в садок (ми жили в іншому місці), а тепер щоночі плаче! Суцільна показуха! Як тільки санстанція дозволяє безперервне лакування! В моєї сестри теж дитина ходила в садок № 25 - таких поборів зовсім не було і все було добре! Таке враження, що тут просто втратили розум від грошей і лише прикриваються релігією. Проте Бог насправді все бачить - і показухою його не купиш! Я б також не радила вихователям нагліти аж до прямих вимагань - хай подумають чи не виведуть їх потім в наручниках! Те ж можу сказати про окремих догідливих батьків! не перетворюйтесь на плазунів! Через вас отак і живемо!
мама
0
# 13 сен, 2013 года в 15:30
моя доця третій рік ходить в гр.Ангелятко. Тут дуже хороші вихователі яких діти люблять
Анна
0
# 07 сен, 2013 года в 20:31
Мені вже смішно з цих коментарів((( Моя дитина три роки відходила в цей садок, не буду говорити що все було ідеально, але за віршики не платила жодного разу, а на рахунок молитви, то моя дитина зі садочку знає ті молитви, що не кожен дорослий їх знає. Те що діти моляться зранку, то це правда, неодноразово була особисто присутня на молитві. І знаєте, в будь який садочок у Львові щоб попасти потрібно платити благодійні внески, в цьому садочку принаймі видно що кошти вкладаються саме в садок
Мама
1
# 14 авг, 2013 года в 18:06
Їх свята окрема тема - дитина до садочку ходила на танці, хоч трішки з дітками у колі щось робила. Походила у садок - стоїть усе заняття під стіною, нічого не допомагає, ніяк не вмовиш танцювати. Вдома віршики розказує, танцює, коли запитую "Ти танцюєш з дітками у садочку?", відповідає що ні, бо мене не пускають. Мені таке свинство у голові не вкладається! Це що театральне училище? Як можна так рубати під корінь будь-які починання? Виходить, якщо у дитині не вдається розповісти вірш чи станцювати так як у інших, то треба ту дитину відставити у сторону?! І поки у інших репетиція, от такі не задіяні дітки паряться у актовому залі на лавочці, заміть післяобідньої прогулянки - бачила це на власні очі! Жах - а не підхід до дітей!
Мама
0
# 14 авг, 2013 года в 17:52
25 грн/міс на миючі, коли у туалеті 1 єдина банка дешевого рідкого мила, до якого діти не мають доступу! Жодного мила на умивальниках! Після прогулянки їм, можливо. і опускають те мило з полички, але, коли окрема дитина сходить у туалет, то жодних шансів помити руки з милом у неї нема! Ще й майстер приходить чистити бойлери раз у 6 міс і якщо він зламався за 3 чи 4 місяці до того - то так і буде! Діти миють руки холодною водою, якщо хочуть їх під ту воду запихати взагалі! От цікаво такі затяжні канікули у садочку, щоб не довести до кишкових інфекцій, за таких гігієнічних умов?!!
Постійні ремонти за гроші батьків - 100% відмивання коштів, виділених державою на садочок! + діти дихають лаком, фарбами, звідки постійні алергічні бронхіти. Чи хтось справді думає, що панелі у спальні, які фарбують кожен рік поверх попереднього шару можуть просохнути? Та ці відпари страшніше ніж будь-які немиті руки. Вихователі не про дітей дбають, а як догодити завідуючій!
duzhezadovolenisadochkombatjku
1
# 05 июл, 2013 года в 23:41
-щоб з"явилось місце для вашого дорого малючка - 2500грн. як мінімум
-миючі-30 грн щомісяця.
-хоче дитина віршик на свято мати- лише за додаткову плату!!!
-хочете нормального ставлення до дитини - платіть!а якщо ні,пресують всі!!
-ранкові збори на молитву-тільки показуха!як і дизайнерські ухили іхні,а те що дітей мають за пусте місце-це фігня
багато є що сказати,але емоції перехоплюють, тому,хто спробує,сам зрозуміє....! наступні мої діти і знайомих точно там не будуть виховуватись!!!
Ann
0
# 12 апр, 2013 года в 19:52
Умови в садочку дуже хороші(лише завдяки грошам які батьки платять хто має і хто не має), хоча є ще над чим працювати і відповідно збори грошей будуть постійні(суми не малі, бо без відома СВ щось робити не можна, все лише найдорожче) .До кухні я не придираюсь, неодноразово пробувала все смачно.Персонал...як в якій групі є дійсно хороші вихователі і навпаки( не можуть всі ж бути ідеальними, я наприклад була шокована роботою одного вихователя-мужчини....Показуха з костюмами і віршиками - це повний маразм, костюм не такого кольору то маму при всіх так відчитують......а деяким дітям ніколи не дають слів на виступах і вони постійно просто сидять на кріселках -бо та дитина ж може забути слова або затихо чи невиразно розкаже ті 2 рядочки......Як і всюди є свої +і- приймати рішення тільки вам чи давати в цей садок чи інший))))
Лєна
0
# 01 мар, 2013 года в 23:49
Цитата з коментаря:
"я щаслива коли у вихідний день моя дитина зранку збирається у садок".

Я в шоці((( Це що за щастя у вас таке? То най може поживе у садочку дитина, раз там все таке чудове й чарівне? А ви за це додатково заплатите, багато.
світлана
0
# 01 мар, 2013 года в 21:22
я зовсім не погоджуюся з думкою юлі...кожна людина має право вживати слова які їй подобаються.і це зовсім не означає що я тісно спілкуюся з с.в. а на рахунок того що місто фінансує днз то це повна нісенітниця.на ці мізерні і смішні кошти днз не проіснує і року.я особисто дуже задоволена садком моя дитина тільки перший рік ходить.а кого щось не влаштовує на сихові садків дуже багато вас радо приймуть за такі самі гроші.я така сама мама як і всі моя дитина зараз відвідує гр.шлях.львів.для чого йти пхати дитину а потім говорити всякі дурниці.
мама
0
# 26 фев, 2013 года в 11:00
Відгук Юлії., так само як багато інших , написані часто вживаними словами самоЇ Світлани Василівни чарівна, творча, плідна, супер,казка, кровиночка і т.д. Але ж треба якимось чином сама себе похвалити. Що зрорбимо ? "Хахяин- барин"! І Тільки не зрозуміло чому батьки мають платити за хороший садочок, який належить місту і який відремонтований за кошти міста. І не правда , що в усіх садочках треба платити такі астрономічні суми, а 10-20 грн. на потреби групи всі прекрасно розуміють. Моїх родичів дитина відвідує садочок №134 на Володимира Великого, там дійсно казка . Другу дитину в цей садочок я точно не дам.....
Юлія
0
# 24 фев, 2013 года в 19:58
Мій син ходить до групи "Горошок" і з задоволенням йде туди щоранку. Вихователі - чарівники, за півроку дитину не впізнати. Я ходила записувати сина в декілька садочків і там прямо говорили, що платять всі, називають це благодійні внески, суми майже однакові. Тож платити доведеться в будь-якому випадку. Тоді чому не заплатити за дійсно хороший садочок для власної кровиночки!!!
Наталя
0
# 03 фев, 2013 года в 17:39
Скільки заплатили за таке задоволення ,як спілкування з шановною Світланою Василівною?Не всім по кішені розкіш споглядання " милого" личка СВ.
Ольга
0
# 03 фев, 2013 года в 14:45
Нам сказав батьківський комітет-3000 грн. Люди!!!Чи ви подуріли????
Сніжана
0
# 25 янв, 2013 года в 20:18
Моя дитина відвідує групу "Зернятко" в якій основним вихователем є чарівна, красива й творча людина Валентина Олександрівна. Діти із задоволенням йдуть в дитсадок. Вона навчає дітей поважати себе та інших. Велике значення приділяє всебічному розвитку дитини, не принижуючи її особистості. Із задоволенням та гордістю за своїх дітей переглядаю свята, де діти надзвичайно талановиті та неповторні. Дякуючи роботі вихователя групу відвідуються менші братики та сестрички. Хочу побажати здоровя, щасливих довгих літ та творчого натхнення цій чудовій ЛЮДИНІ!!!!
мама світлана
0
# 25 янв, 2013 года в 14:35
мій синочок ходить у гр шляхетні львівяни.ми дуже задоволені нашим днз і вихователями зокрема.мене абсолютно не цікавить що говорять інші.я щаслива коли у вихідний день моя дитина зранку збирається у садок...величезне дякую вихователям та няні за те що дбаєте про наших діток.також дякую завідуючій за те що робить для наших діток казку.нехай і за наші гроші.головне щоб діти були щасливі....їх абсолютно не цікавлять наші дорослі проблеми......
батько
0
# 23 янв, 2013 года в 10:29
Садочок корумпований! Пані Світлано, Бог все бачить!
...
0
# 22 янв, 2013 года в 19:42
Чудовий садочок!!!
олеся
0
# 11 янв, 2013 года в 14:06
Ті,що залишають тут хороші відгуки -це ж сама пані,або хтось під її керівництвом.
Анна
0
# 04 янв, 2013 года в 19:13
"олена, 26.11.2012, 16:46

Я дуже задоволена садочком мій малий у групі Віночок щира подяка Світлані Богданівні та Маряні Миколаївні.Це найкращий садок на Сихові,давайте дитину тільки у цей садочок"

Цікаво, хто лишає тут відгуки, моя дитина теж ходить в цю групу і вихователями ми задоволені, але Маряна Миколаїна вже пів року у нас не працює
мама
0
# 16 дек, 2012 года в 16:37
Скажіть за, що ми платимо гроші при вступі, за те щоб діти виходили з вашого садочку з купою комплексів, перелякані. Ті ваші ремонти для дітей не відіграють життєво важливої ролі а психологічний стан є дуже важливий. Задумайтесь про свою організацію роботи і зробіть висновки бо усе у життя повертається бумерангом.
мама
0
# 16 дек, 2012 года в 16:35
Розпочинається період новорічних виступів у садочку, Світлано Василівно скажіть будь ласка чи нормально те, що діти усіх груп будуть перебувати приблизно 2 тижні з нянями бо вихователі в цей час повинні бути на виступах а потім на обговоренні виступу, яке триває близько 5 годин кожного дня (тобто діти без вихователя тільки з нянею роблять, що хочуть і одна няня звісно ж не може одягнути їх щоб погуляти, залишає самих дітей у групі коли іде за їжею, а у групі діти дуже різного віку починаючи від 2 років і закінчуючи 5, нарешті в няні закінчується терпіння від того, що в неї і своєї роботи вистачає а тут ще і дітям треба приділити час і вони починають зриватися, кричати та залякувати дітей). На мою дуку, матері яка водить дитину у ваш садочок є порада, всі свої робочі питання, поради проводити тоді коли діти лягають спати, а саме коли вихователь приспить дітей, а няня помиє посуд і зможе дивитися за дітьми. А не в обідній час самій гуляти по базарі.
Лєна
0
# 03 дек, 2012 года в 10:36
Для чого змушувати людей бігати по місту шукати костюм для виступу, саме такий і лише такий, як забаглось завідуючій? Для чергової показухи її не геть здорова уява малює конкретні костюми, яких найчастіше у природі не буває. В прокатах вже регочуть з 44го садка. Дістало.
олена
0
# 26 ноя, 2012 года в 16:46
Я дуже задоволена садочком мій малий у групі Віночок щира подяка Світлані Богданівні та Маряні Миколаївні.Це найкращий садок на Сихові,давайте дитину тільки у цей садочок
мама
0
# 20 ноя, 2012 года в 21:30
за дитину батьківський комітет сказав дати 3000.гр.



хто більше дасть тим скорше попаде?
Ігор
0
# 15 ноя, 2012 года в 18:55
Садік справді красивий,але для чого та краса,діти йдуть бояться доторкнутися до стін,завідуюча поводиться ніби садочок її приватна власність де можна проводити безкінечні збіговиска гостей і влаштовувати показуху за гроші батьків.Пані завідуючу не цікавить чи є в батьків гроші чи нема,привели дитину в садочок тож платіть а ні то забирайте на ваше місце є інші які дадуть.На даний час це виглядає вже не взятка а як пожертва на садочок.Вона постійно прикривається Богом але до чого тут він,шановна пані ні кого не боїться,де дивиться СБУ і освітяни,виховательці гр.Ангелятко дякую добра людина.Шукаю інший садочок бо це страшне,одні побори.
Наталя
0
# 19 сен, 2012 года в 11:51
Роботу обслуговуючого персоналу можна вважати прекрасною. Роботу завідуючої - ужасною!!! Суцільні побори і показуха 100%!!!!!! Вся робота спрямована на перевірки!!! Для чого постійно міняти вихователів в групах? Діти це сприймають дуже боляче.
Юрій
0
# 17 сен, 2012 года в 00:31
Садочок - СУПЕР!!!!
Це плідна та 100% якісна робота Завідуючої та робочого персоналу!!!!!
Низький уклін - та вдячність безмежна!!!!!!!

З повагою до трудового колективу та Свтлани Василівни!!!!!
Світлана
0
# 10 сен, 2012 года в 18:56
Садок хороший, але завідувачка строї радянської комуністичної закалки...
оксана
0
# 02 сен, 2012 года в 16:11
Завідувачка поводить себе як власниця свого приватного садочку. Щоб влаштувати дитину в садок потрібно заплатити суму, яка переходить всі межі і головне не боіться бога, яким справно прикривається. Показуха ужасна, все розраховано на простачків. Чому цього не хоче бачити мерія. А вихователі тут прекрасні.
таня
0
# 21 авг, 2012 года в 15:21
Так!!! Нажаль це все правда. Не хочу ображати всiх вихователiв, залишились ще i тi працiвники iнтузiасти, якi не забули чого прийшли до дитячого садочку не зважаючи на таку маленьку заробiтню плату. Але э i такi вихователi, якi прихотять на роботу i замiсть того щоб працювати з дiтьми роблять фотосесii iншим группам або показовi виступи для перевiрок. А нашi любi дiточки для, яких створений цей садочок, i на кожному банерi про це пишуть в той час перебувають з нянею, яка повинна принести обiд, зiбрати посуд, помити його i ще пригледiти дiтей. От i подумайте чи варто приводити в цей садок свою дитину.
леся
0
# 15 авг, 2012 года в 02:28
Неприємні враження! Побори величезні при вступі і не тільки. Дивляться на батьків як на гаманець, інакше навіть розмовляти не стануть! Один раз вже була відкрита кримінальна справа проти завідуючої за хабарництво, але керівництво садка це не навчило зовсім, мабуть потрібно записати вимагання вихователів на диктофон, можливо ці факти будуть більш вагомими доказами у прокуратурі? А головне як прикриваються усі ці дійства БОГОМ. Усі дуже і дуже побожні, тільки ніхто насправді немає в серці бога, бо жодного разу не запиталися чи має та мама гроші на такі побори. ,можливо в дитинки немає когось з батьків, можливо дитинка потребує додаткового обстеження чи профілактики у лікарів,.... Одним словом ЖАХ! А НЕ САДОК! Приватні садочки обійдуться дешевше.
юля
0
# 11 июн, 2012 года в 21:27
я живу біля цьго садочку імені і моему малому він дуже подобаеться, тому хочемо туда записатися підкажіть будь-ласка що з оплатою скільки треба платити щоб взяли та що платиться в місяць, бо незнаю чи зможу платити чи шукати інший садочок. дякую.
микола
0
# 30 май, 2012 года в 09:19
низький уклін всім працівникам
Галина
0
# 19 май, 2012 года в 08:49
Моя донечка ходить в групу "Горошок". Я дуже задоволена і вихователями і садком вцілому. Дуже вдячна виховательці Світлані Олександрівні і помічникові Марії Петрівні. Мала їх дуже любить. Вихователі постійно дивляться за дітьми, не залишають самих на себе, навіть на вулиці проводять з ними різні рухливі ігри. А на рахунок грошей - то де їх зараз не треба дати. Так і ті гроші йдуть на садочок, а не в кишеню. Я ніде не бачила більш доглянутих садків. Тут завідуюча проводить дуже хорошу роботу. В нашій групі прибирють по декілька раз на день (сама бачила). А на рахунок кількості ліжок і шафок - то ж їх кількість нормована санітарною кількістю дітей у групі.
Наталя
0
# 10 май, 2012 года в 14:59
Садок, харчування, вихователі - все чудово. Є лише один мінус перемішування персоналу: за 4 роки в групі було 7 вихователей і 4 няні, - для чого незрозуміло. Діти лише звикнуть - знову поміняють. На мою думку для дітей це важко.
мама
0
# 11 апр, 2012 года в 08:03
опалювальний сезон не закінчився а в садку немає опалення защо беруть гроші на вулиці тепліше
оксана
0
# 28 фев, 2012 года в 21:55
садочок найкращий у місті!!!!!батьки приводьте своїх діточок лише в цей садок!!!!!!!!
Уляна.
0
# 27 фев, 2012 года в 11:47
Садочок прекрасний,гроші які беруть при вступі йдуть на садочок.В кожному садіку треба дати...а тут є за що!Харчування прекрасне.В мене дитина йде з радістю в садок.Належне виховання групи "Соняшник"Велике Дякую вихователям цієї групи,а такоє звичайно няні.Другу дитину без роздумів віддам тільки туди.27.02.2012року.
Наталя
0
# 07 фев, 2012 года в 17:58
Ми із групи "Віночок" любимо свій садочок! Вихователі там прекрасні, тому діти мої щасні. ВДЯЧНИЙ уклін Світлані Богданівні і Мар"яні Миколаївні за їхню туботу та велику працю,яку вони вкладають у дітей.
Наталя
0
# 25 янв, 2012 года в 13:28
Я також задоволена групою Ангелятко та її педагогами, моя донечка йде в садочок із задоволенням, а це на мою думку найкращий показник. І зовсім неважливо що десь там колись дитина захляпалась, вона ж іще маленька, а коли їх багато не завжди вдається за всіма встигнути, важливо те що ми забираємо дітей ситих, доглянутих, неушкоджених. І треба ще подякувати що ваших дітей ще чогось вчать... Бажаю успіхів. Загалом садком задоволена, він найкращий!
таня
0
# 05 дек, 2011 года в 18:28
Моя донечка в групі "Горошок" - ми задоволені, дитина задоволена, а це - ГОЛОВНЕ!!! :-)))
Надя
0
# 28 ноя, 2011 года в 19:50
Ми в групу "Ангелятко" ходимо ще з березня. І з цього часу в мене не виникало жодних зауважень до педагогів та виховного процесу в садочку.
п. Світлано, про вас теж багато цікавого пишуть на даному сайті, але ви й надалі продовжуєте працювати.
Подаруйте дітям свято Миколая!!! Поверніть п.Олену в групу до дітей!!!
Оля
0
# 28 ноя, 2011 года в 10:08
Насамперед,хочу подякувати педагогам за любов і доброту до наших діток. Я не одноразово бачила як Оксана Андріївна і Олена Анатолівна доглядають за ними: якщо потрібно погудують,допоможуть одягнутися,якщо хтось і попісявся то дітей швиденько передягають,і,доречі,мокрі колготки завжди лежать в пакеті,а не на сухих речах. На рахунак шкафчиків то тільки в декількох роздягається по двоє дітей,але на мою думку це не проблема в Олені Анатолівній,просто зараз така ситуація в місті що групи переповнені, бо нажаль садків не вистарчає.І доречі,я ще не бачила щоб якась дитина спала на підлозі.А якщо комусь не підходить група чи виховний процес чому б не підійти і особисто не запропонувати інший підхід до своєї дитини,а ні то просто перевести одну дитину, щоб не страждали усі інші.
А кількість відгуків характеризує тільки задоволення групою і вихователями,а не "роботу керівництва"
Велике списибі усім педагогам які мають відношення до "АНГЕЛЯТКА" і які роблять з дітей таких якими вони є зараз!
Оля
0
# 25 ноя, 2011 года в 21:10
А кількість відгуків характеризує тільки задоволення групою і вихователями, а не "роботу керівництва"
Велике списибі усім педагогам які мають відношення до групи АНГЕЛЯТКО і які роблять з дітей таких якими вони є зараз!
Оля
0
# 25 ноя, 2011 года в 21:09
Насамперед, хочу подякувати педагогам за любов і доброту до наших діток. Я не одноразово бачила як Оксана Андріївна і Олена Анатолівна доглядають за ними: якщо потрібно погудують, допоможуть одягнутися, якщо хтось і попісявся то дітей швиденько передягають, і, доречі, мокрі колготки завжди лежать в пакеті, а не на сухих речах. На рахунак шкафчиків то тільки в декількох роздягається по двоє дітей, але на мою думку це не проблема в Олені Анатолівній, просто зараз така ситуація в місті що групи переповнені, бо нажаль садків не вистарчає. І доречі, я ще не бачила щоб якась дитина спала на підлозі. Я не розумію чому Ви давали сюди свою дитину, якщо Вам усе не подобається?!
А взагалі, на мою думку, цей садок найкращий, а якщо б це було не так, то негативних відгуків було б набагато більше. А якщо комусь не підходить група чи виховний процес чому б не підійти і особисто не запропонувати інший підхід до своєї дитини, а ні то просто перевести одну дитину, щоб не страждали усі інші.
!
таня
0
# 25 ноя, 2011 года в 16:57
Дорога мамочка,якщо вас не влаштовує обстановка в групі ,,Ангелятко''то переводьте дитину в іншу або навіть в інший садочок.Дайте нашим тітям навчатися нормално з Оленою Анатолієвною,тому що нас все влаштовує.
Світлана
0
# 25 ноя, 2011 года в 16:47
Ми також ходимо в групу "Ангелятко" особисто я задоволена роботою Олени Анатолівної та Оксани Андріївної. Олена Анатолівна насправді вкладає душу в наших дітей. Хочу також зазначити високий професіоналізм колективу. Хто хоч один раз спостерігав за роботою Олени Анатолівною той не буде писати такі коментарі, як мама н. Також не розумію коментарі Тетяни яким чином керівництво може впливати на обговорення в інтернеті. Якщо ж когось не влаштовує група чи садочок, то завжди можна змінити, вибір є завжди.
Тетяна
0
# 25 ноя, 2011 года в 11:00
Побори були при вступі і, на жаль. є далі. Велика кількість позитивних відгуків у листопаді 2011 року про групу Ангелятко є результатом роботи керівництва садка і, на жаль, не відповідають дійсності. В групі не вистачає шаф для зберігання дитячого одягу. В одній шафці зберігаються речі двох дітей. Мокрі колготки однієї дитини лежать на чистих речах іншої. Ліжок в групі також менше ніж дітей. А годують дітей дійсно добре.
Віка
0
# 24 ноя, 2011 года в 17:57
Моя доця теж з групи Ангелятко, дуже задоволена вихователькою та нянею. За дітьми не вслідкуєш, навіть вдома сам на сам, не говорячи про 25 діток! Доця полюбила Олену Анатоліївну та Оксану Андріївну, і якщо би на діток кричали та залякували, я впевнена, що вона б більше не захотіла ходити в групу. Звинувачення безпідставні.
Христина
0
# 24 ноя, 2011 года в 11:44
Маю можливість висловити також свої враження про наш садочок та групу «Ангелятко» куди ходить мій синочок. Можу висловити лише позитивні відгуки: гарне харчування, чистота та охайність, приємна тепла атмосфера, найкращі вихователь та помічник вихователя. Погоджуюсь та підтримую маму Женю, що Олена Анатолівна живе дітьми, робить все для того щоб дітям було цікаво проводити свій час та почувати себе як у дома поруч із мамою. Моя дитина із задоволення біжить у садок, а я почуваю себе спокійною за свою дитину.
Те що висловила «мама н» важко навіть прокоментувати, адже жодного разу не бачила щоб моя дитина була брудною, або жалілась що на неї кричать,та й сама ніколи не припускала такої думки, що вихователь на це здатний. А те що діти повинні привчатись до дисципліни та порядку підтримую із позитивом.
Просила б Світлану Василівну не звертати увагу на нісенітниці висловів «мами н» та дати можливість нашим дітям продовжити жити у казці поруч із Оленою Анатолівною та Оксаною Андріївною!
Наталя
0
# 24 ноя, 2011 года в 11:12
Моя донечка також ходить в цей садочок і в групу "Ангелятко".І я також задоволена садочком,групою і вихователями групи.Це все не правда що написала "мама н " про нашу групу.Діти завжди чисті і доглянуті.Моя донечка з задоволенням ходить в садочок.А Олена Анатоліївна взагалі дуже хороша вихователька.До дітей ставиться з розумінням і добротою.Моя Віка ніколи не казала що на неї сварять або залякують."Мама н" підіть і попробуйте як це бути вихователем 25 дітей, а тоді пишіть свої нікому не потрібні і неправдиві коментарі!!!!!!!!
Уляна
0
# 24 ноя, 2011 года в 11:12
І мій син ходить в цей садочок, тут він став значно самостійнішим та впевненішим у собі. Група "Ангелятко" найкраща, тут завжди чисто,тепло, затишно. Діти доглянуті, нагодовані, усміхнені.
Олена Анатоліївна - ви педагог від Бога!!! Дякую Вам за турботу про наших діточок!
таня
0
# 24 ноя, 2011 года в 10:32
Мені теж подобається група ,,Ангелятко'',моя дитина ходить у цю групу уже 1 рік і все мене влаштовує.А якщо мама не слідкує за своею дитиною,нехай не шукає проблему у садочку...
Женя
0
# 23 ноя, 2011 года в 17:47
Мій синочок теж ходить в цей садок і в групу "Ангелятко" . Я дуже задоволена!!! Я обійшпа багато садочків, але кращого не знайшла. До дітей відносяться тепло, по-доброму, харчування теж дуже хороше. А щодо вихователя Олени Анатоліївни - то це взагалі людина з великої літери, яка живе дітьми!!! Настільки чуйного і відданого своїй справі педагога я ще не зустрічала! Велике дякую вихователям і завідувачу Світлані Василівні за казку, яку ви створюєте для наших дітей!!!
Ліля
0
# 23 ноя, 2011 года в 15:13
Моя доця теж ходить у групу "Ангелятко". І я теж, задоволена садком і вихователями групи. Індивідуальний підхід до кожної дитини, а це саме головне, тому що кожна дитина особистість. А щодо того, що діти заляпані, під час їди, це нормальне явище, для того і просять вихователі, залишати одяг на зміну. А якщо, мама не задоволена, що її дитина не акуратно їсть, то не варто було ще дитину віддавати у садок, а знайти няню. Тому що перша школа для дитини проходить в дома. Тому не варто шукати винних у групі "Ангелятко", чи в будь-якій іншій групі, а звернути увагу на свої прогалини.
Наталя
0
# 23 ноя, 2011 года в 10:20
І ми з Ангелятка. Проте не погоджуюся і дуже неприємно мені за те що тут прочитала.Можливо тому що мій синок не їсть зі слюнявчиком давно і вдома. А садочок дійсно супер. І вихователь з нянею теж. І якщо бути відвертими-за все в житті треба платити. Особисто я, при виборі садочку, не зважала ні на що, бо бачила і благоустрій території, і накриті пісочниці, і чистоту приміщень. А тепер коли ми ходимо, ні на краплинку не жалію що відділа сюди свою дитину. Я рада, що вибрала для дитини те що хотіла і сподіваюся що мій син не докорятиме мені ніколи за мій вибір.
А стосовно дисципліни. Я теж за порядок. І підхід до виховання Олени Анатолівни з Оксаною Андріївною мені дуже подобається. Я проти "сюськання". Дякую Вам.
мама н
0
# 08 ноя, 2011 года в 23:53
моя дитина ходить у цей садочок, є свої плюси і мінуси, ремонт дуже гарний, харчування також хороше, а от у групі Ангелятко діти не дуже догллянуті, після їди заляпані, і ні вихователька ні няня не говорять батькам щоб принесли слюнявчики, а якщо і є слюнявчик, то він лежить у шафці без толку.А також кричать і залякують дітей, особливо коли не хочуть їсти або спати.
Опьга
0
# 14 окт, 2011 года в 14:21
Як педагог з багаторічним стажем роботи, ціную і поважаю діяльність колег ДНЗ № 44 щодо створення сучасних умов та організаціїюнавчально-виховного процесу з дошкільнятами. Садочок - окраса обласного центру, заклад який завжди щиро ділиться своїми творчими здобутками.
Юля
0
# 29 июн, 2011 года в 15:38
Не зважаючи на великий "вступний внесок", цей садок є найкращим!!! Хоч батьки і платять гроші, але вони повністю витрачаються на дітей, на облаштування груп і садка в цілому. А Тетяна Василівна з групи Мальви - це педагог з ВЕЛИКОЇ букви! Це людина, яку Господь послав на цю землю для роботи з дітками. Вона надзвичайно хороша людина і вихователь!!! Мій син вже теж ходить до школи, але Тетяну Василівну ми досі дуже любимо і пам"ятаємо! Низький їй уклін за хорошу роботу!
Анна
0
# 25 июн, 2011 года в 19:58
Прекрасний садочок. Про нього можна говорити багато хорошого. Низький уклін виховательці Бабух Ірині Йосипівні з групи "Барвінок"
орест
0
# 24 апр, 2011 года в 13:10
дуже задоволеный вихователем групи "Зернятко" Валентиною Олександрывною!
Це вихователь з великой лытери!!
Мирослава
0
# 20 апр, 2011 года в 08:33
В цей садочок ходила моя донечка.Зараз вона навчається в 2-ому класі 93 школи на відмінно.Я надзвичайно задоволена садочком,тими знаннями які надають вихователі, а особливо низький уклін вихователю Тетяні Василівні з групи Мальви.
люба
0
# 04 апр, 2011 года в 11:31
садок№44 у львові --є найкращий.
Оксана
0
# 04 апр, 2011 года в 10:14
Садочок хороший. Мій синочок туди ходить. Задоволена. Хороші умови, ремонт дуже гарний. Кухня теж. Вихователі теж хороші.
І гроші батьки вкладають не даремно. Чи може краще, щоб діти бавились в обшарпаних сірих стінах, на здутих підлогах без ковриків і спали на поламаних ліжечках????
Аліна
0
# 17 мар, 2011 года в 20:07
На рахунок кухні - дуже смачно. Садочок насправді хороший і дуже красивий.
люба
0
# 14 мар, 2011 года в 17:10
Чудовий садок. нісенітниці якісь... догляд за дітьми ...смачна їжа...в групі калина чудові вихователі.я задоволена.Були ремонти ..але такого гарного садочка не має у львові..скрізь зі смаком......
наталі
0
# 08 мар, 2011 года в 21:04
там дуже хороша кухня
наталія
0
# 18 фев, 2011 года в 17:07
безкінечні ремонти,все довколо нацяцькане, тільки бідні діти постійно перебігають з однієї групи в іншу і дихають лаком
serega
0
# 01 фев, 2011 года в 00:54
Побори були при вступі і на жаль є далі. До керівництва одне питання - чи ви колись наїстесь чи ні. І чому я не можу завести свою дитину через парадний вхід ? А на рахунок педагогів нашій групі повезло.
kati
0
# 02 дек, 2010 года в 20:10
Неприємні враження! Побори величезні при вступі і не тільки. Дивляться на батьків як на гаманець, інакше навіть розмовляти не стануть! Один раз вже була відкрита кримінальна справа проти завідуючої за хабарництво, але керівництво садка це не навчило зовсім!!!
Олена
0
# 05 фев, 2010 года в 00:35
мені тут надзвичайно подобається
A
0
# 12 окт, 2009 года в 13:36
хороший
X

Жалоба на комментарий

Что не так?
Ваша жалоба принята и будет рассмотрен в ближайшее время.


Загрузка информера курс валют...